merah biru Emas Hijau

A- A A+

Capaian Pelajar

Bil Janji Bulan APRIL/2018
Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Tidak Menepati Masa/Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1. Menyemak permohonan pinjaman yang lengkap 10minit selepas borang dihantar oleh pemohon. 620 100 0 0 620
2. Memaparkan keputusan permohonan pinjaman pada hari bekerja pertama selepas tarikh akhir proses permohonan. 0 0 0 0 0
3. Menyemak permohonan biasiswa yang lengkap dalam tempoh 10 minit selepas penerimaan borang. 0 0 0 0  0
4. Memberi jawapan segera ke atas semua pertanyaan dan aduan pelanggan dalam tempoh tidak lewat dari 7 hari bekerja selepas pertanyaan dan aduan diterima. 21 100 0 0 21
5. Paparan pengemaskinian Portal Rasmi setelah menerima bahan. 641 100 0 0 641

 

Bil Janji Bulan MEI/2018
Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Tidak Menepati Masa/Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1. Menyemak permohonan pinjaman yang lengkap 10minit selepas borang dihantar oleh pemohon. 0 0 0 0 0
2. Memaparkan keputusan permohonan pinjaman pada hari bekerja pertama selepas tarikh akhir proses permohonan. 1 100 0 0 1
3. Menyemak permohonan biasiswa yang lengkap dalam tempoh 10 minit selepas penerimaan borang. 0 0 0 0 0
4. Memberi jawapan segera ke atas semua pertanyaan dan aduan pelanggan dalam tempoh tidak lewat dari 7 hari bekerja selepas pertanyaan dan aduan diterima. 2 100 0 0 2
5. Paparan pengemaskinian Portal Rasmi setelah menerima bahan. 3 100 0 0 3

 

Bil Janji Bulan JUN/2018
Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Tidak Menepati Masa/Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1. Menyemak permohonan pinjaman yang lengkap 10minit selepas borang dihantar oleh pemohon. 627 100 0 0 627
2. Memaparkan keputusan permohonan pinjaman pada hari bekerja pertama selepas tarikh akhir proses permohonan. 0 0 0 0 0
3. Menyemak permohonan biasiswa yang lengkap dalam tempoh 10 minit selepas penerimaan borang. 0 0 0 0 0
4. Memberi jawapan segera ke atas semua pertanyaan dan aduan pelanggan dalam tempoh tidak lewat dari 7 hari bekerja selepas pertanyaan dan aduan diterima. 63 100 0 0 63
5. Paparan pengemaskinian Portal Rasmi setelah menerima bahan. 690 100 0 0 690

 

Bil Janji Bulan JULAI/2018
Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Tidak Menepati Masa/Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard % Menepati Standard Jumlah Tidak Menepati Standard % Tidak Menepati Standard
1. Menyemak permohonan pinjaman yang lengkap 10minit selepas borang dihantar oleh pemohon. 0 0 0 0 0
2. Memaparkan keputusan permohonan pinjaman pada hari bekerja pertama selepas tarikh akhir proses permohonan. 0 0 0 0 0
3. Menyemak permohonan biasiswa yang lengkap dalam tempoh 10 minit selepas penerimaan borang. 0 0 0 0 0
4. Memberi jawapan segera ke atas semua pertanyaan dan aduan pelanggan dalam tempoh tidak lewat dari 7 hari bekerja selepas pertanyaan dan aduan diterima. 15 100 0 0 15
5. Paparan pengemaskinian Portal Rasmi setelah menerima bahan. 15 100 0 0 15

Capaian Pantas

Perkhidmatan Online
Statistik perkhidmatan online 2018
Statistik Perkhidmatan Online 2017

   FAQ
Soalan Lazim
W3C
Kemudahan kepada pengguna kurang upaya

Kata Kunci

Your browser doesn't support this tag cloud

Hubungi Kami


[imbas untuk tatapan versi telefon]

Email Rasmi: yakin_ykd[at]kelantan[dot]gov[dot]my
Email Bahagian Pelajaran : yakin_pelajaran[at]yahoo[dot]com
Hantar keputusan peperiksaan anda di:
yakin.result[at]gmail[dot]com

MyGovernment 1 Malaysia MSC Malaysia Yayasan Johor Yayasan Melaka Yayasan Negeri Sembilan Yayasan Pahang Yayasan Perak Yayasan Wilayah Persekutuan Yayasan Sabah Yayasan Sarawak Yayasan Selangor Yayasan Terengganu